Thursday, December 4, 2008

majlis kawin...

Assalamualaikum...
Nampaknyer dah lamer sangat blog ni terbiar kan... life busy sangat lately... anyway ader beruter gembire ni nal bagitau.. I'm married!!!
Dah selamat dah aku jadi isteri yang sah kepada Noorazly Bin Roslan. Dengan sekali lafaz pada 29 Nov 2008 bertempat di masjid kamek batu arang termetrai la ikatan perkahwinan kami.. Alhamdullillah... Tak sangka perkenalan 2 thn ni berakhir dgn ikatan perkahwinan... suasana sedih menyelubungi ruangan masjid bila aku dan azli selamat diijabkabulkan.. Upenyer bukan aku jer yg sedih, tak sangka azli pun sampai menitiskan airmata.. Aku harap perkahwinan ni kekal ke akhir hayat... Doakan aku yer... Insyaallah aku akan jadi iseri yang baik pada suamiku.. Nati gamba dah siap aku publish yer..
Ok la, nak tido dulu...
Tata...

1 comment:

norhaliana said...

ika,

upload gambar wedding ko