Friday, February 11, 2011

2011.... new post..

wah... sangat lama tak bukak blog ni.. nyaris2 tak ingat dah password.. hehe... azam tahun ni ingat nak melatih diri supaya lebih rajin meng-updatekan blog yang tak seberapa ni.. jeles tgk blog org lain banyak entry... at least sebulan sekali ader 1 entry pun ok kan...
2011... aku akan mulakan perjalanan baru... resign from my current company... and at last aku dapat di terima keje kerajaan.. makanye pada 14 feb ni dengan rasmi aku akan melapor diri sebagai pegawai teknologi makanan... doakan aku success dalam menjalankan tugasan ku yg baru..
family..... masih lagik ber2... happy couple... ahli ke3 belum ader lagik... belum nampak bayang bile nak ader... but aku selalu berusaha... semoga akan membuahkan hasil... hehe... tadi dapat tahu yg kwn mengandung twin.. happy for her... aku doakan semuanyer selamat.. aku, masih terus berdoa supaya ader rezeki dari Allah s.w.t.. insyaallah...
suamiku... sentiasa menjadi suami yg penyayang.. dah selalu menjadi pendorong aku.. terima kasih atas semua sokongan abang.. and terima kasih sebab sentiasa sabar melayan kerenah isteri abang ni... hehe.. sebab aku suke buli laki aku... kesian dia... buli-buli sayang... love u so much...
so, here i am... masih lagik meneruskan azam2 yg masih tak tercapai..
yang penting aku nak jadik isteri yg terbaik buat suamiku, anak yg terbaik buat ayahku, menantu yg terbaik buat mertuaku, adik yg terbaik buat kakak2 dan abangku, kakak yg terbaik buat adik dah adik-adik iparku, mak cik yg terbaik buat semua anak2 sedara ku, kawan yang baik buat kawan2ku tak kire di mana pun mereka... dan yg paling penting aku nak jadi umat yg terbaik buat Allah swt... Amin... moga dipermudahkan semuanyer...

see u...

No comments: