Monday, February 14, 2011

kin saya telah sah menjadi PEGAWAI TEKNOLOGI MAKANAN...

hai semua...
tanggal 14 feb 2011, saya telah selamat melaporkan diri sebagai pegawai teknologi makanan di JKN Johor... saya akan memulakan tugas rasmi saya pada 28 feb 2011... ni seme sebab notis 1 bulan saya hanya akan abis pada 27 feb.. so 2 minggu lagik bermula la rutin baru dalam hidup saya... kene keluar awal pagi sebab masuk keje kul 7.30am... tapi balik awal 4.30pm... setelah 4 tahun kerje takde punch card, 28 feb ni saya akan mula punch card semula.. wah, teruja... hehe...
alhamdulillah... saya dapat bertugas di dlm JB jugak... mula tu risau jugak sebab if kene posting jauh terpaksa la duk jauh ngn suami buat sementara waktu.. tapi Allah tu maha mengasihani... DIA masih beri peluang utk saya sentiasa berada di samping suami saya yg tercinta... Terima Kasih YA ALLAH....
So nanti kite share lagik tentang kerja baru n jugak kerja lame yang dah nak ditinggalkan ni... semoga semuanyer berjalan lancar...
So far 1st day daftar diri tadi, rakan sekerja semuanya baik2 belaka.. thanks to Sal yg membawa saya n Hidaya(PTM baru cam saya jugak) ronda n berkenalan ngn seme staff kat situ... so kawan2 sekerjaku yg baru jumpe kamu semua 28 feb ni yer...

No comments: